Імена, імена, імена...
В нашій мові звучать не випадково.
Як ця загадкова країна,
Так і ім'я - загадка і таємниця.
С. Маршак
Цілі: збагатити знання дітей про власних іменах в ході виконання завдань творчого, дослідницького та розважального характеру; згуртувати колектив.
Хід заходу
Діти заздалегідь діляться на п'ять команд і готують домашнє завдання: маленьку театральну постановку, пов'язану з яким-небудь ім'ям.
Ведучий 1 А чому кажуть: «Як корабель назвеш, так він і попливе»?
Ведучий 2 . Ну як тобі пояснити? А! У мене є ось така книжка...
Ведучий 2. Особисті імена мали всі люди у всіх цивілізаціях. У деяких індіанських племен людина, що бере позику, повинен був залишити в заст
...
Читати далі »